Heb ik garantie op mijn boiler van Boilermarkt?

Gaat de boiler defect nadat deze geïnstalleerd is binnen de 2-jarige garantietermijn, neem dan contact met ons op.

Op alle producten die www.boilermarkt.nl verkoopt, zit een garantietermijn van 2 jaar. Mocht er een probleem zijn met het product na de installatie dan kun je contact met ons opnemen. Vaak is het probleem telefonisch oplosbaar. Bel hiervoor op werkdagen tussen 08.00 en 17.00 uur naar 073 - 612 18 55.

Mocht het probleem niet telefonisch oplosbaar zijn, dan kunnen wij je in contact stellen met de fabrikant. De fabrikant beoordeelt en verhelpt het serviceprobleem. Bij alle retouren of reparaties zonder defect aan het product of geldend buiten de garantievoorwaarden kunnen kosten in rekening worden gebracht.
Lees hier meer over garantie.


Overige vragen in de categorie "Service en storingen":

Heeft de boiler na een aantal jaren onderhoud nodig en zo ja wat voor onderhoud?
Hoe moet ik de boiler resetten bij een storing?
Wat te doen als er water uit de inlaatcombinatie lekt?