Garantie

Voor alle producten die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantietermijn. Dit betekent dat een product in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik ook naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een product ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij je zo snel mogelijk van een passende oplossing. Bewaar je factuur daarom goed. De factuur dient tevens als garantiebewijs voor je artikel. Hierbij geldt wel dat het toestel vakkundig en volgens het bij het specifieke toestel behorende installatievoorschrift dient te worden geïnstalleerd. Verder moet het toestel worden gebruikt waarvoor het is ontworpen (voor huishoudelijk warm water gebruik). Bij afwijkende toepassing vervalt elk recht op garantie.

Product niet leverbaar
Het product wordt binnen de aangegeven levertermijn geleverd, tenzij anders is afgesproken. Als het bestelde product (tijdelijk) niet meer leverbaar is, dan laten wij dit uiteraard direct weten.

Wanneer het bestelde product niet leverbaar is, dan stellen wij het onderstaande voor:
- Boilermarkt.nl stelt een alternatief voor, voor bijvoorbeeld een nieuwe gelijkwaardige boiler of een betere boiler zonder meerkosten.
- De order wordt kosteloos geannuleerd en de betalingen worden teruggesto
rt.

Defect of beschadigd, direct bij levering
Wanneer een product al bij aflevering gebreken vertoont, heb je recht op gratis vervanging of reparatie. Neem hiervoor direct na ontvangst contact met ons op, wij zullen dan een oplossing bieden om de boiler direct weer in goede staat te leveren. Dit kan zijn het repareren van de boiler of het vervangen ervan.

Hoe lang is de garantietermijn?
Gaat de boiler defect nadat deze geïnstalleerd is binnen de 2-jarige garantietermijn, neem dan contact met ons op. Op alle producten die www.boilermarkt.nl verkoopt, zit een garantietermijn van 2 jaar. Mocht er een probleem zijn met het product na de installatie dan kun je contact met ons opnemen. Vaak is het probleem telefonisch oplosbaar. Bel hiervoor op werkdagen tussen 08.00 en 17.00 uur naar 073 - 612 18 55.

Mocht het probleem niet telefonisch oplosbaar zijn, dan kunnen wij je in contact stellen met de fabrikant. De fabrikant beoordeelt en verhelpt het serviceprobleem.

Bij alle retouren of reparaties zonder defect aan het product of geldend buiten de garantievoorwaarden kunnen kosten in rekening worden gebracht.